Serveis

Administradoció de Finques a Menorca.

El nostre despatx està especialitzat en l'Administració de Finques. Res més, i res menys. Les comunitats són entitats cada vegada més complexes, en les quals no n'hi ha prou amb repartir simplement les despeses entre els seus propietaris. Cal un ampli coneixement que abasta des de camps tan diversos com ascensors, piscines, arquitectura i obres, fins a conceptes més complexos com les normatives aplicables a cada circumstància.

Les diferents normatives i regulacions, en constant evolució, requereixen d' un ampli coneixement i capacitat per donar resposta a cada nou desafiament.

Per això, creiem en l'especialització com la millor solució per a les nostres comunitats. No són una activitat complementària; és la nostra professió, i ens hi dediquem plenament, oferint un servei personalitzat i de qualitat.

A més, valorem la rodalia amb cada propietari, fins i tot si no resideix a Menorca.

Estem preparats per gestionar la teva comunitat i llestos per afrontar el futur.

ac

Els nostres serveis

Treballem per la convivència òptima i pacífica a la teva comunitat de propietaris a Menorca.

Construcció de comunitats

Constituïm comunitats tant d'obra nova com d'edificis en funcionament des de fa més de 50 anys. Aquest primer pas defineix el funcionament futur de la comunitat. Per això, és important que sigui un administrador de finques, col·legiat, qui lideri aquesta etapa i ajudi a forjar l'esperit comú tan necessari en una comunitat.

Administració documental i legal

Les comunitats són entitats cada vegada més complexes. El marc regulatori i fiscal cada vegada és més extens i complex. Interpretar la Llei i fer-la complir és essencial per al seu bon funcionament. Així mateix, qüestions com la protecció de dades o les declaracions d'impostos, entre d'altres, han de ser tingudes en compte. No fer-ho pot derivar en responsabilitats per als seus propietaris.

Gestió econòmica

La planificació econòmica és el motor d' una comunitat. Elaborem pressupostos, balanços i comptes anuals de forma detallada, revisió de pressupostos, gestió de cobraments i pagaments, reclamació de saldos pendents o impagaments. Nosaltres ens encarreguem de la gestió econòmica.

Gestió administrativa

El paperot, aquesta tasca tan ingrata i, alhora, tan necessària. Nosaltres ens encarreguem: redacció de convocatòries i actes, assistència a juntes de propietaris, elaboració i custòdia de documentació legal i comptable, així com assessorament general per a qüestions comunitàries, són part del nostre dia a dia.

Mediació i resolució de conflictes

En qualsevol entorn social es produeixen problemes i discrepàncies entre els seus membres. A les Comunitats també hi ha problemes. Per això, és important analitzar les situacions que es produeixen i buscar una solució apropiada. Per a això, oferim un servei de mediació entre propietaris.

Manteniment

Els edificis i les seves instal·lacions també requereixen d'un manteniment que cal gestionar. Coordinem reparacions i programem els manteniments apropiats segons les instal·lacions de cada edifici.

Obres i millores

Una cosa tan important s'ha de planificar. Per a això comptar amb un Administrador és fonamental. Cada problema s' ha d' estudiar de forma detallada i individualitzada.

Contacta amb nosaltres

Estarem encantats d'ajudar la teva comunitat de propietaris

+ 34 971 368 060
+34 971 368 060
adm@vil-la.es
Plaça del Carme, 3
07701 - Maó (Menorca)
Illes Balears
Espanya